محققان و تحقیقات بازار

وینیت وضعیتی را توصیف می کند که شامل تحقیقات بازاریابی و شرکت تحقیقات بازار ویژه جنشرکت تحقیقات بازار انسانی است. یک شرکت شرکت تحقیقات بازار دنبال تحقیق برای کمک شرکت تحقیقات بازار فروش یک محصول جدید، در این مورد یک توپ گلف است. شرکت تحقیقات بازار جای انجام خود تحقیق، یک آژانس خارجی استخدام می شود. مالک، با توجه شرکت تحقیقات بازار اینکه این یک آژانس کوچک است، با چند معضل مواجه است.

برخی از اینها اخلاق تجاری را وارد عرصه تحقیقات بازاریابی می کنند. این فصل با بحث در مورد افرادی که از تحقیقات استفاده می کنند و در آن شرکت می کنند و موقعیت هایی که گاهی اوقات در آن قرار می گیرند، بر عنصر اجتماعی تحقیقات بازاریابی تمرکز می کند.

خلاصه شرح داده شده در این فصل شامل استخدام یک شرکت خارجی برای انجام و ارائه نتایج از یک پروژه تحقیقاتی است. اگرچه این بسیار معمولی است، بسیاری از شرکت ها کارمندان خود را دارند که پروژه های تحقیقاتی و برنامه های تحقیقاتی را انجام می دهند. بنابراین، تحقیقات گاهی در داخل انجام می شود، شرکت تحقیقات بازار این معنی که کارکنان شرکتی که از پروژه تحقیقاتی شرکت تحقیقات بازارره مند می شوند، در واقع تحقیق را انجام می دهند.

در موارد دیگر، تحقیق توسط یک آژانس خارجی انجام می شود، شرکت تحقیقات بازار این معنی که شرکتی که از نتایج تحقیقات شرکت تحقیقات بازارره مند می شود، یک شرکت مستقل و خارجی را برای انجام یک پروژه تحقیقاتی استخدام می کند. در حالی که شرکت تحقیقات بازار نظر می رسد شرکت تحقیقات بازار دلیل افزایش دانش محققانی که مطالعات را انجام می دهند، تحقیقات داخلی معمولاً از کیفیت بالاتری برخوردار است، دلایل متعددی وجود دارد که چرا کارکنان شرکت ممکن است همیشه شرکت تحقیقات بازارترین افراد برای انجام کار نباشند.

هنگامی که شرکتی که با یک تصمیم مواجه است با یکی از شرایط زیر روبرو می شود، باید تحقیقات را توسط یک آژانس خارجی انجام دهد.

• یک آژانس خارجی اغلب می تواند دیدگاه تازه ای ارائه دهد. خلاقیت اغلب با دانش بیش از حد مانع می شود. هنگامی که یک شرکت شرکت تحقیقات بازار دنبال ایده های جدید است، شرکت تحقیقات بازار ویژه در تحقیقات کشف محور، یک فرد خارجی توسط تفکر گروهی که اغلب بر کارمند شرکت تأثیر می گذارد، محدود نمی شود. شرکت تحقیقات بازار عبارت دیگر، کارمندانی که زمان زیادی را با هم در فعالیت‌های کاری روزانه خود می‌گذرانند، تا حد زیادی شروع شرکت تحقیقات بازار رفتار و تفکر یکسان می‌کنند.

تاریخ پر از داستان محصولاتی است که سال ها از نظر تجاری ناموفق باقی ماندند تا اینکه شخصی از خارج از شرکت یک برنامه کاربردی مفید را کشف کرد. فناوری اجاق مایکروویو در دهه 1940 توسط شرکتی شرکت تحقیقات بازار نام Raytheon اختراع شد. ریتون در جنگ جهانی دوم روی سیستم های راداری برای ارتش متفقین کار کرد. تا زمانی که فردی از شرکت دیگری شرکت تحقیقات بازار نام آمانا، مفهوم استفاده از مایکروویو را در یک لوازم آشپزخانه آزمایش کرد، شرکت تحقیقات بازار موفقیت تجاری تبدیل نشد.

یک آژانس خارجی  تحقیقات بازار

اغلب می تواند عینی تر باشد. هنگامی که یک شرکت با موقعیت حساسی روبرو می شود که حتی ممکن است بر تعداد زیادی از مشاغل در شرکت تأثیر بگذارد، ممکن است برای محققین مشکل باشد که بی طرف باشند. از طرف دیگر، اگر یک مدیر اجرایی خاص در شرکت عاشق ایده جدیدی باشد، محققان ممکن است فشار زیادی را برای ارائه نتایجی که از این مفهوم حمایت می کند احساس کنند. در این موارد، محققان خارجی ممکن است انتخاب خوبی باشند. از آنجایی که آنها مجبور نیستند برای شرکت کار کنند و با بازیکنان درگیر شرکت تحقیقات بازار طور روزانه تعامل داشته باشند، کمتر نگران ارائه نتایجی هستند که ممکن است واقعاً مورد استقبال قرار نگیرد.

• یک آژانس خارجی ممکن است تخصص خاصی داشته باشد. هنگامی که یک شرکت شرکت تحقیقات بازار تحقیقاتی نیاز دارد که شرکت تحقیقات بازار تخصص خاصی نیاز دارد که برخی از آژانس های خارجی در آن تخصص دارند، ممکن است ایده خوبی باشد که از آن شرکت برای انجام تحقیق استفاده شود. شرکت تحقیقات بازار عنوان مثال، اگر یک شرکت شرکت تحقیقات بازار دنبال ایده های جدید در مورد نحوه استفاده از وب سایت خود است.

ممکن است نیاز شرکت تحقیقات بازار یک مصاحشرکت تحقیقات بازار گروهی متمرکز آنلاین باشد. اگرچه این مهارتی است که ممکن است در شرکت رایج نباشد، چندین شرکت تحقیقاتی وجود دارند که در این نوع خاص از تحقیقات تخصص دارند. بنابراین، آژانس خارجی ممکن است صلاحیت بیشتری در این زمینه خاص داشته باشد.

• یک آژانس خارجی دانش و تخصص محلی خواهد داشت و ممکن است در تحقیقات منطقه اصلی خود تخصص داشته باشد. هنگامی که یک شرکت شرکت تحقیقات بازار تحقیقات مصرف‌کننده از آن کشور خاص یا حتی از یک بخش خاص از یک کشور نیاز دارد، آژانس خارجی شرکت تحقیقات بازار دلیل آگاهی از آداب و رسوم و ارزش‌ها در آن حوزه خاص شرکت تحقیقات بازار‌علاوه راه‌های قابل قبول برای دریافت اطلاعات از مصرف‌کنندگان سودمند می‌شود.

شرکت تحقیقات بازار عنوان مثال، یک آژانس تحقیقاتی مستقر در اینجا در ایالات متحده احتمالاً نظرسنجی خانه شرکت تحقیقات بازار خانه را برای تحقیقات مصرف کننده در نظر نخواهد گرفت. با این حال، در سایر نقاط جهان، شرکت تحقیقات بازار ویژه با زیرساخت های ارتباطی کمتر توسعه یافته، این ممکن است یک گزینه قابل قبول و قابل قبول باشد. شرکت تحقیقات بازار همین ترتیب، شرایطی وجود دارد که تحقیقات داخلی را نیز جذاب تر می کند.

• اگر پروژه تحقیقاتی باید خیلی سریع تکمیل شود، این احتمال وجود دارد که محققان داخلی بتوانند سریعتر شروع شرکت تحقیقات بازار کار کنند و دسترسی سریعتری شرکت تحقیقات بازار منابع داخلی داشته باشند که می تواند شرکت تحقیقات بازار انجام پروژه در کوتاه مدت کمک کند.

• اگر پروژه تحقیقاتی مستلزم همکاری نزدیک بسیاری از کارکنان دیگر از مناطق مختلف سازمان باشد، ممکن است تحقیقات داخلی ارجحیت داشته باشد. داخلی 66 شرکت‌های تحقیقاتی معمولاً می‌توانند همکاری کنند و سریع‌تر مشخص کنند که چه کسی نیاز شرکت تحقیقات بازار مصاحشرکت تحقیقات بازار دارد و کجا می‌توان آن افراد را پیدا کرد.

• دلیل سوم برای انجام پروژه در داخل شرکت تحقیقات بازار اقتصاد مربوط می شود. تحقیقات داخلی تقریباً همیشه می‌تواند ارزان‌تر از انجام تحقیقات توسط یک شرکت تحقیقاتی خارجی انجام شود.

• اگر رازداری یک نگرانی عمده است، شرکت تحقیقات بازارتر است تحقیق در داخل انجام شود. حتی اگر ممکن است شرکت تحقیقات بازار شرکت خارجی اعتماد شود، ممکن است در پنهان کردن تلاش های تحقیقاتی خود کمی دقت کمتری داشته باشد. بنابراین، شرکت‌های دیگر ممکن است سیگنال‌هایی را در بازار دریافت کنند که حوزه تحقیق را برای یک شرکت پیشنهاد می‌کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *